lipiec7

3kg mniej

dodano: 7 lipca 2011 przez Bella123456789


Wlasnie znalazlam interesującą dietę ktora zamierzam zastosować :)

Oto ona :

 

Dzień 1 ŚNIADANIE:owsianka z 3 łyżek otrąb i szklanki chudego mleka; filiżanka kawy bez cukru

II ŚNIADANIE: 2 jajka na twardo i mały kefir

OBIAD: duża pierś kurczaka pieczona z ulubionymi ziołami; sos: mały jogurt naturalny z posiekanym ząbkiem czosnku i pieprzem; zielona herbata

PRZEKĄSKA: serek wiejski; zielona herbata

KOLACJA: 2 plasterki szynki z indyka i 2 plasterki wędzonego łososia albo pół małej wędzonej makreli

Dzień 2 ŚNIADANIE: jajecznica z dwóch jaj z cebulą, smażona na łyżeczce masła; kawa bez cukru

II ŚNIADANIE: duży jogurt naturalny z połową startego ogórka i posiekanym koperkiem; zielona herbata

OBIAD: zupa krem z brokułów na kostce rosołowej z obniżoną ilością sodu, z łyżką jogurtu; sznycel cielęcy smażony na łyżeczce oleju; zielona herbata

PRZEKĄSKA: muesli z łyżki płatków owsianych, dwóch łyżek otrąb pszennych, garści malin lub truskawek i mały jogurt naturalny; zielona herbata

KOLACJA: chudy biały ser pokrojony w plastry, przekładany plastrami pomidora, posypany posiekaną bazylią; zielona herbata

Dzień 3 ŚNIADANIE: owsianka z otrąb (patrz: dzień 1); kawa bez cukru

II ŚNIADANIE: sałatka z 2 garści rukoli, gotowanego buraka, połowy żółtej papryki, pokruszonego plastra sera typu feta i garści posiekanych orzechów włoskich; sos: łyżeczka oliwy, kilka kropli octu balsamicznego, suszony rozmaryn; zielona herbata

OBIAD: mrożony miks warzyw (np. marchewka, kalafior, brokuły) ugotowanych al dente; sos: mały jogurt naturalny, posiekany ząbek czosnku, pół łyżeczki ziół prowansalskich; zielona herbata

PRZEKĄSKA: ogórek i pęczek rzodkiewek; zielona herbata

KOLACJA: 2 garści gotowanej fasolki szparagowej z podsmażoną cebulą; zielona herbata

Dzień 4 ŚNIADANIE: koktajl bananowy: zmiksuj pół litra maślanki, duży banan i łyżkę siemienia lnianego z łyżeczką natki, dodaj słodzik do smaku

II ŚNIADANIE: kawa mrożona: rozpuść łyżeczkę kawy instant w odrobinie wody, zmiksuj z 300 ml jogurtu pitnego, kroplą aromatu waniliowego i słodzikiem

OBIAD: koktajl owocowy: 2 łyżki otrąb zalej wrzątkiem i odstaw na 5 min, dodaj garść truskawek i malin, duży jogurt naturalny, pół szklanki mleka i słodzik do smaku, zmiksuj

PRZEKĄSKA: kefir

KOLACJA: połowa koktajlu bananowego bez siemienia lnianego

Dzień 5 ŚNIADANIE: smażony na maśle omlet z 2 jajek, wymieszanych z 2 łyżkami mleka, czerwona papryka; kawa bez cukru

II ŚNIADANIE: serek wiejski z ogórkiem i ziołami; zielona herbata OBIAD: pieczony lub grillowany łosoś (30 dag) z gotowaną fasolką szparagową; zielona herbata

PRZEKĄSKA: pieczone jabłko z łyżeczką miodu i cynamonem; zielona herbata

KOLACJA: zupa krem z pomidorów: 2 duże pomidory sparz, obierz i pokrój w kostkę. Podsmaż na łyżeczce masła, wlej szklankę bulionu (z kostki), dodaj łyżkę otrąb i gotuj 5 minut. Zmiksuj i posyp posiekaną natką pietruszki; zielona herbata

Dzień 6 ŚNIADANIE: dwie kanapki z chleba razowego z pół łyżeczki masła, chudą szynką i pomidorem; kawa bez cukru

II ŚNIADANIE: serek wiejski ze szczypiorkiem; zielona herbata

OBIAD: zupa jarzynowa na skrzydełkach z kurczaka, pół pieczonego kurczaka (zjedz jedną porcję, np. udko, a resztę zostaw na następny dzień), gotowane brokuły; zielona herbata

PRZEKĄSKA: sałatka owocowa: po garści truskawek i malin, kiwi pokrojone w kostkę, sos: pół kubeczka jogurtu naturalnego ze słodzikiem; zielona herbata

KOLACJA: parówki cielęce o obniżonej zawartości tłuszczu, sałatka z pomidora, kiszonego ogórka, żółtej papryki z łyżeczką oliwy; zielona herbata

Dzień 7 ŚNIADANIE: 2 jajka na miękko, kromka chleba razowego; kawa bez cukru

II ŚNIADANIE: sałatka z pomidorów i sera mozzarella ze świeżymi ziołami, np. oregano lub bazylią; zielona herbata

OBIAD: sałatka z kurczakiem: dwie garście rukoli, garść porwanych liści sałaty, ogórek, czerwona papryka, pół awokado, kurczak pokrojony w kostkę, sos: po łyżeczce oliwy, musztardy i soku z cytryny; zielona herbata

PRZEKĄSKA: gruby plaster arbuza; zielona herbata

KOLACJA: kromka chleba razowego (cienko posmarowana masłem) z grubym plastrem chudego twarogu, szklanka maślanki; zielona herbata (przed położeniem się spać) ić, do przyprawiania potraw używaj ziół.

Nie jest zle :D




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Wasze komentarze

zgłoś
baska0 8 września 2016 baska0 napisała:

3kg mniej to nie problem. Trudniej zgubić kilkanaście kg ie powrócić do starej wagi. Jadłospis ciekawy i apetyczny. Pozdrawiam.